reklama

Spartan race

Ospravedlnujem sa, ze pisem takto neskor, avsak v praci bolo vela roboty a skutocne malo casu popritom. S kamaratmi casto sportujeme, zahrame si volejbal, futbal, posilka..klasicke muzske sporty. Nedavno mal Martin napad, aby sme vyskusali ist na Spartan race, ze to moze byt zabava.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pozrel som si k tomu nejake veci na internete, vyzeralo to zaujimavo. Som za kazdu srandu, tak reku preco nie. Avsak nemal som ziadne vhodne oblecenie, vsetko som mal stare ( no ked tak spatne pozriem na fotky, radsej som si mal zobrat tie stare osuchane boty a oblecenie :D ) . Hlavne som si musel kupit nejake znackove tenisky. V tom mi prisiel vtedy novy Samsung Galaxy S4, pomyslel som si ,ze je to skvely cas,aby som ho vyskusal v terene. Musim povedat,ze fotak robi krasne fotky. Neskor sa budem snazit pridat nejake na blog..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prijemne ma prekvapila aj vydrz baterie a odolnost krytu, kedze mi asi 3krat padol mobil pocas behu :D Mal som aj na behanie puzdro na rameno,ale S4 sa mi tam nezmestila, tak som ho musel drzat v ruke.

Nehovorim, ze som nejaky extra sportovec, ale Spartan race bola skutocne velka skuska, ako pre mna, tak aj pre mobil, behanie, splhanie, preliezanie, brodenie sa..ale nelutujem a pohlad na mojich uspinenych spolubojovnikov stal za to :) urcite pojdeme aj nabuduce.

Ján Škultéty

Ján Škultéty

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam 22 rokov, momentalne student UKF v Nitre. Pochadzam z Prievidze. Hram profesionalne basketbal. Bavi ma hudba,filmy,zabava s priatelmi. Po studiu by som rad cestoval po svete, spoznaval ine kultury a krajiny Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu